نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

بررسی ارتباط بین دانشگاه و صنعت با رویکرد کارآفرینی دانشگاهی 1399/05/27 22:57:10

نویسندگان : ابوالقاسم عربیون علی عبدی جمایران سید محمد شاهی سید زمان موسوی میرکلایی
زبان : فارسی سال انتشار : 1399 محل پذیرش : مجله رهیافتی در مدیریت بازرگانی

بررسی عوامل تاثیر گذار بر بروز نوآوری و خلاقیت در سازمان ها 1399/05/27 22:42:54

نویسندگان : ابوالقاسم عربیون علی عبدی جمایران سید زمان موسوی میرکلایی
زبان : فارسی سال انتشار : 1399 محل پذیرش : مجله رهیافتی در مدیریت بازرگانی

بررسی تاثیر جوسازمانی بر نوآوری در خدمات 1399/05/27 22:36:57

نویسندگان : کبری حسینی علی عبدی جمایران سید زمان موسوی میرکلایی
زبان : فارسی سال انتشار : 1399 محل پذیرش : مجله رهیافتی در مدیریت بازرگانی

تبیین فراتحلیل مسائل پایداری زنجیره تامین و مدیریت ریسک 1398/10/12 18:15:51

نویسندگان : محمد اصفهانی زنجانی امير نجفي احمد نقیلو نبی اله محمدی
زبان : فارسی سال انتشار : 1398 محل پذیرش : نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی

اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب تامین کننده جهت برون سپاری با استفاد از روش ANP: مورد مطالعه، شرکت مخابرات استان گلستان 1397/11/26 01:20:34

نویسندگان : علیرضا معطوفی
زبان : فارسی سال انتشار : 1397 محل پذیرش : همایش ملی مدیریت بازرگانی با تاکید بر کالا و خدمات ایرانی

بررسی تاثیر حاکمیت شرکتی بر کیفیت گزارشگری مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران 1397/09/25 16:05:32

نویسندگان : مینا مدنی محمد میرمحمدی صدرآبادی حامد شاکریان
زبان : فارسی سال انتشار : 1398 محل پذیرش : نخستین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی ، کارآفرینی و حسابداری

بررسی تاثیر ساختار ارگانیک بر نوآوری سازمان 1397/09/14 20:30:38

نویسندگان : سحر سالاری حامد شاکریان محمد میرمحمدی صدرآبادی
زبان : فارسی سال انتشار : 1397 محل پذیرش : نخستین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی ، کارآفرینی و حسابداری

احیای پویای خدمات و وفاداری به مشتریان در صنعت هتل داری 1397/02/17 12:57:31

نویسندگان : سید علی بنی هاشمی زهرا رجائی
زبان : فارسی سال انتشار : 1396 محل پذیرش : فصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی

شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر حسن شهرت شرکت های لوازم خانگی 1395/12/20 15:49:01

نویسندگان : سعید نجم روشن زهرا نصراللهی محمد طباطبایی نسب
زبان : فارسی سال انتشار : 1390 محل پذیرش : کاوش های مدیریت بازرگانی

رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده 1395/11/19 22:30:31

نویسندگان : ابوالفضل تاج زاده نمین آیدین تاج زاده نمین رضا مرتعی قره بلاغ
زبان : فارسی سال انتشار : 1389 محل پذیرش : مدیریت بازرگانی- دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

الگویی نظام مند در راستای دستیابی به سودآوری از طریق مدیریت ارتباط با مشتری 1395/10/25 19:09:42

نویسندگان : علیرضا موتمنی عباسعلی رستگار امین همتی
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : چشم انداز مدیریت بازرگانی

بررسی تأثیر جامعة برند در ویژگیهای برند 1395/10/13 12:00:04

نویسندگان : اکرم اقبالی شهناز نایب زاده حسن دهقان دهنوی
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : مجله مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران

اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری 1395/09/19 12:52:12

نویسندگان : علی صنایعی مجيد محمدشفيعي مائده امینی ولاشانی
زبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : کاوش های مدیریت بازرگانی

بررسي ابعاد ادراك از ريسك صاحبان خودرو از روش پرداخت الكترونيك بهاي سوخت 1395/02/01 11:02:33

نویسندگان : مجتبی بهرامی محمدرضا سیدهاشمی تولون
زبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دوره 4 ،شماره 4 زمستان 1391 21-40 صص

مدلی برای تبیین هوشمندی در شرکت‌های هولدینگ 1395/01/18 16:32:48

نویسندگان : عبداله اسدزاده حسین رحمان سرشت
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران