لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
1 THE MEDIATING ROLE OF PERCEIVED GREEN VALUE IN THE IMPACT OF BRAND GREEN BENEFITS ON BRAND RECOGNITION BY THE CUSTOMER (CASE STUDY: COMPANIES PRODUCING GREEN PRODUCTS IN SHIRAZ) پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2021 تائید شده
2 Customer Hope and Its Impact on Improving the Consequences of Customer Relationship with the Brand: The Role of Customer Achievement پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2020 تائید شده
3 Use of structured knowledge processes in order to improve innovation in business model with mediating the role of organizational agility in small and medium businesses in Iran پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2020 تائید شده
4 The Impact of Social Media Marketing on Competitive Advantage with the Mediating Role of Dynamic Marketing Capabilities (Case Study: Adidas Brand) پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2020 تائید شده
5 Build Loyalty and Attachment to the Hotel Brand in the Transition Period from Coronavirus through Reward Systems مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 2020 تائید شده
6 اثر رفتارهای درون نقشی و فرانقشی در شناسایی نام تجاری پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 1398 تائید شده