لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
11 The Application of Bar-On’s Model of Emotional Intelligence to the Self-perceived Communication Competence of Iranian EFL Learners پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1392 تائید شده
12 Critical thinking across the ELT curriculum: A mixed methods approach to analyzing L2 teachers’ attitudes towards critical thinking instruction پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1392 تائید شده
13 Bridging theory and practice: How creative ideas flourish through personal and academic literacy practices پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1392 تائید شده
14 Pedagogical Principles, Practices and Preventives as Perceived by ESP Practitioners: Humanities in Focus پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1392 تائید شده
15 Rethinking applied ELT: Life-responsive teaching in ESP classes and learners’ satisfaction with life پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1392 تائید شده
16 Argumentative and narrative written task performance: Differential effects of critical thinking پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1392 تائید شده
17 Educational Language Teaching: A New Movement beyond Reflective/Critical Teaching پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 1391 تائید شده
18 Establishing a Life-Language Model of Proficiency: A New Challenge for Language Testers پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1391 تائید شده
19 Crossing the threshold of Iranian TEFL پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 1391 تائید شده
20 Opening up a New Pathway to the Future of ELT: Construction and Validation of a Scale for the Measurement of L2 Teachers’ Life-Responsive Language Teaching Perceptions مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1391 تائید شده