لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
21 Life Syllabus: A New Research Agenda in English Language Teaching پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1391 تائید شده
22 An application of Weiner’s attribution theory to the self-perceived communication competence of Iranian intermediate EFL learners پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1391 تائید شده
23 Does Critical Thinking Enhance EFL Learners‘ Receptive Skills? پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 1390 تائید شده
24 LEARNER CREATIVITY IN FOREIGN LANGUAGE ACHIEVEMENT پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1390 تائید شده
25 Design, Application, and Factor Structure of a Cultural Capital Questionnaire: Predicting Foreign Language Attributions and Achievement پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1390 تائید شده