لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
81 Sources of self-efficacy as predictors of EFL learners’ course performance پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2017 تائید شده
82 The Role of Language Learning Strategies in Predicting Meta-cognitive and Motivational Self-regulated Learning پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2017 تائید شده
83 The Effects of Input Enhancement Techniques on the Comprehension and Production of English Lexical Collocations پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2016 تائید شده
84 The effect of task type and task orientation on L2 vocabulary learning پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 2016 تائید شده
85 Self-Regulated Learning Strategies as Predictors of Reading Comprehension پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2016 تائید شده
86 Blended Learning, Computer-based, and Conventional Reading Instruction Affecting EFL Learners' Self-regulation and Critical Thinking پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2016 تائید شده
87 The effect of instructional techniques on EFL learners' Affective traits in computer-assisted and conventional contexts پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2016 تائید شده
88 Cooperative and competitive teaching techniques affecting Iranian EFL learners' autonomy level پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2016 تائید شده
89 Blended learning, computer-based, and conventional reading instruction affecting EFL learners' self-regulation and critical thinking پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2016 تائید شده
90 The effect of mnemonic and mapping techniques on L2 vocabulary learning پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2016 تائید شده