لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
91 The viability of students ‘Self-regulated learning in Iranian EFL context پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2016 تائید شده
92 Etymology, Contextual Pragmatic Clues, and Lexical Knowledge in L2 Idioms Learning پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 2016 تائید شده
93 The Effects of Feedback Types on Learners’ Recognition of Lexical Collocations Lexical Collocations پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2016 تائید شده
94 EFL Learners’ Use of Direct Strategies in Competitive and Cooperative پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2016 تائید شده
95 The Effect of Assessment Type on EFL Learners’ Goal-Orientation پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده
96 The role of language proficiency in self-related personality traits پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده
97 The effect of computer-assisted language instruction on improving EFL learners’ autonomy and motivation پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده
98 The effects of explicit and implicit instructional techniques (glossing semantic mapping,and imagery) on l2 vocabulary comprehension and production پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 2015 تائید شده
99 The effect of computer–assisted language learning (CALL)/web-based instruction on EFLlearners’ general and academic self-efficacy پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 2015 تائید شده
100 Are multiple inteligences subject to persuation? پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده