نوع همکاری : همکار
کارفرما : شرکت گاز استان کردستان
سال طرح : 1391
مشاهده سایر طرح های هومان کریمی
مشتری رمز موفقیت هر سازمان و هرگونه فعالیت تجاری اقتصادی می باشد. اعتبار یک سازمان موفق بر پایه روابط بلند مدت آن سازمان با مشتریان بنا گردیده است. کلیدی ترین عامل کسب رضایت و وفاداری مشتری، ارائه خدمات مناسب است. بر همین اساس هدف از انجام این پژوهش تعیین میزان رضایت مشترکین شرکت گاز استان کردستان می باشد و جامعه آماری کلیه خانوارهای استان کردستان می باشند که با توجه به حجم بالای جامعه لذا یک درصد جامعه به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. یافته ها نشان داد که وضعیت خدمات رسانی به مشترکین شرکت گاز استان از دیدگاه مشترکین در سطح مطلوبی قرار دارد و در همین راستان نیز نقاط قوت و ضعف شرکت گاز احصا و پیشنهادات لازم ارائه گردید.