نوع همکاری : همکار
کارفرما : بیمه‌مرکزی‌جمهوری‌اسالمی‌ایران
سال طرح : 1395
مشاهده سایر طرح های محمد میرباقری جم
در راستای اجرای برنامه‌های راهبردی بیمه مرکزی ج.ا.ا برای دستیابی به دو هدف عمده «تهیه و تدوین سند توسعه فرهنگ بیمه در جهت افزایش فروش بیمه نامه‌های اختیاری» و هم‌چنین «تعیین سنجش سطح رضایت مشتریان از شرکت‌های بیمه و استفاده از نتایج آن در راستای سیاست گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های آتی بیمه مرکزی»، این پژوهش در دستور کار مطالعاتی پژوهشکده بیمه قرار گرفت. با توجه به انجام مطالعات مشابه در سال 1391 و به منظور حفظ قابلیت مقایسه نتایج طرح با مطالعه قبلی، در این تحقیق از مدل محقق ساخته که بر مبنای آمیخته بازاریابی خدمات طراحی شده بود مبنا قرار گرفته و با کسب نظر خبرگان این حوزه و برخی مطالعات جدیدتر روزآمد شده و مورد استفاده قرار گرفته است. این مدل مشتمل بر سیزده زیرشاخص به شرح زیر می باشد: