نوع همکاری : همکار
کارفرما : دژکام فناوری
سال طرح : 1390
مشاهده سایر طرح های محمد حسن سمسارپور
منظــور از E-Learning یا آمـوزش الکـترونـیکی، بطــور کلـی بــهره گـیری از سیستم های الکترونـیکی، مـثل کامـپیوتر، ایـنترنت، CD های Multimedia ، نشریه های الکترونیکی، خبرنامه های مجازی و نظایر این هاست که با هدف کاستن از رفت و آمدها و صرفـه جویی در وقت و هزیـنه و ضمـنا یادگـیری بـهتر و آسانتر می باشــد در قرن جـدید تنـها چـیزی کـه شـما را می تواند از بقـیه رقـبا جـلوتر بیندازد یادگـیری سریعتر و ارزانتر و موثرتر می باشد.
اهداف نرم افزار :
از جمله اهـداف نرم افـزار تولید محـتوای اکترونـیکی آموزش می توان به موارد زیر اشاره نمود :
1. توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یاددهی و یادگیری
2. توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یاددهی و یادگـیری
3. ترغـیب و تشویق معلـمان، دانــش آموزان، دانشـجویان و مدرسان به استفاده از درس افزارها و محتواهای آموزشی الکترونیکی مورد نیاز در کلاس های درس
4. توانمندسازی معلـمان و دانـش آموزان برای پاسخ به نیازهای آموزشی
نرم افزار جامع تولید محتوای الکترونیک :
نرم افزاری با کاربری آسـان که این امـکان را برای شما فراهـم مینمـاید که بتوانید بدون نیاز به دانـش تخصصی نرمافزار، کلیه مستندات و محـتواهای آموزشی خود را با امکانات و ویژگیهای دلخـواه و منحصر بفـرد و مطابق استاندارد ، در قالــب فایـل فلش SWf برای استفاده در وب ویا نرم افــزارهای چند رســانه ای تولید و عرضـه نمایید. این نرم افزار از دو قسمت کلـی تشکیل شده است:
قسمت اول مربوط به مدیریت و نرم افزار تولید کننده محتوای آموزشی و تمرینها می باشد و قسمت دوم خروجــی محتوای آموزشی گرافیکی جهت نمایش برای دانش آموزان و کاربران می باشد.