نوع همکاری : مجری
کارفرما : شرکت گاز استان کردستان
سال طرح : 1386
مشاهده سایر طرح های حبیب الله حسن زاده
اعتبار هر سازمانی به مشتریان آن سازمان بستگی دارد زیرا سرمایه اصلی و منبع درآمد سازمان ها، مشتریان آن هستند. مشتتر یان برای سازمان ها در حکم موتور محرک آنها محسوب شده و به راحتی می توان گفت که مامور یت هر سازمان در اصل ایجاد مشتریان بیشتر و ایجاد رضایتمندی در آنهاست. بر همین اساس در این پژوهش هدف تعیین میزان رضایت مشترکین شترکت گاز استان کردستان می باشد.
روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی می باشد که در آن با تو جه به حجم جامعه آماری مشترکین که در سال 1386 برآورد شده است تعداد 111030 نفر مشترک می باشد ا از این تعداد به میزان 1 %به عنوان نمونه آماری به تعداد 9111 نتر انتختاب شتد که در دو دو نوبت 6 ماه بهار وتابستان و 6 ماهه دوم پاییز و زمستان اطلاعات با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته جمع آوری گشت.
یا فته ها نشان داد که در کل میزان رضایت مشترکین شرکت گاز استان کردستان در بالایی است و در مواردی هم چون
کنتور خوانی، روابط کارکنان، امدادرسانی، خدمات رسانی شرکت میزان رضایت بالاتر از سطح میانگین است .