مقطع : کارشناسی
دانشگاه : هنر اسلامی تبریز
تاریخ دفاع : 1393/12/06
اساتید راهنما : دکتر عباس غفاری
اساتید مشاور :
اساتید داور :
مشاهده سایر پایان نامه های پریسا علیخانی فرادنبه
گردشگری بزرگترین مجموعه خدماتی در جهان و در بخش خدمات، دارای بزرگترین بازار جذب سرمایه است و در میان صنایع دیگر، پس از نفت و خودروسازی از اهمیت بالایی برخوردار است.
از آنجا که امروزه مردم همواره به دنبال یافتن بهترین برند و استفاده از آن هستند، چون به طریقی برند، اطمینان از خرید صحیح را به مشتری می¬دهد؛ ساخت برند برای جذب گردشگر به یک منطقه نیز اهمیت زیادی پیدا می¬کند و از طرفی دیگر، برای شناساندن این برندهای گردشگری به مردم باید از انواع مختلف روش¬های بازاریابی استفاده کرد؛ یکی از نکات اصلی، توجه به استفاده از بهترین و کارآمدترین روش است که در طی این پایان نامه، محقق تلاش کرده است تا به این مهم دست یابد.
به این ترتیب محقق به این نتیجه دست یافت که اکثریت مردم به دنبال یافتن بهترین و جامع¬ترین اطلاعات در مورد یک منطقه گردشگری و در کمترین زمان ممکن هستند. همچنین اکثریت مردم به دنبال سفری کم¬هزینه¬تر و با اطمینان کامل از شناخت منطقه، امکانات و اتفاقات احتمالی می¬باشند؛ بنابراین باید در برنامه-ریزی برای بازاریابی گردشگری یک منطقه، به این نکات توجه داشت.