مقطع : کارشناسی ارشد
دانشگاه : دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام
تاریخ دفاع : 1390/07/16
اساتید راهنما : حسن دانایی
اساتید مشاور : حامد حق طلب
اساتید داور : دکتر هادیزاده
مشاهده سایر پایان نامه های مریم عبدلی
هدف پژوهش حاضر، ارزیابی عناصر سازنده¬ی برند در بانک سپه بر اساس مدل کلر می¬باشد. در این پژوهش، عناصر سازنده¬ی برند و ابعاد آن شامل برجستگی برند، عملکرد برند، تصویرسازی ذهنی از برند، قضاوت¬ها به برند، احساسات، هم¬نوایی با برند از دیدگاه مشتریان مورد ارزیابی قرار گرفته است. در این پژوهش از نظر روش، پیمایشی و از نظر نوع، توصیفی و از حیث هدف کاربردی است. جامعه¬ی آماری پژوهش تمامی مشتریان بانک سپه شهر تبریز می¬باشد. روش نمونه¬گیری پژوهش به¬صورت خوشه¬گیری چند¬مرحله¬ای است. برای آزمودن فرضیه¬ها از آزمون¬های آماری T-test مستقل استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان داده است که میزان میانگین عناصر سازنده¬ی برند و ابعاد شش ¬گانه¬ی آن بالاتر از حد متوسط همان معیار می¬باشد.