بررسی تاثیر استفاده از اینترنت و رابطه صمیمی خریدار و عرضه کننده بر نوآوری محصولات. نمونه موردی شرکت بین المللی چاپ و بسته بندی ماير ملنهوف
1395/10/17 19:15:31
مقطع : کارشناسی ارشد
دانشگاه : آزاد واحد کرج
تاریخ دفاع :
اساتید راهنما : دکتر رضا سمیع زاده
اساتید مشاور :
اساتید داور :
مشاهده سایر پایان نامه های محمد صفری
این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر زمان گردآوری داده ها، پیمایشی-مقطعی می باشد. همچنین این پژوهش از حیث تقسیم بندی بر اساس مسئله تحقیق در زمره تحقیق توصیفی و همبستگی قرار میگیرد.
در این پژوهش جهت گرد آوی اطلاعات از روشهای ذیل استفاده خواهد شد:
الف- مطالعه اسنادي و كتابخانهاي:
در اين راستا، ابتدا بررسي جامعي در اسناد و منابع كتابخانهاي نظير كتابها، پاياننامهها، گزارش طرحها و پروژهها، ژورنالها و مجلات علمي و پژوهشي صورت گرفته و اطلاعات نسبتاً جامع و كاملي نسبت به موضوع مورد بررسي بهدست خواهد آمد.
ب- جستجو از طريق منابع الكترونيكي:
براي كسب اطلاعات جديد و گسترده، يافتههاي پژوهشي، مقالات علمي در اين زمينه و همچنين ارتباطات با محقيقن مربوطه در ساير كشورها از منابع الكترونيكي (اينترنت) استفاده میگردد.
ج- مطالعه ميداني:
در اين بخش نيز براي كسب اطلاعات مورد نياز از ابزار پرسشنامه محقق ساخته استفاده می¬گردد که پس از تدوين پرسشنامه نهايي، براي پركردن پرسشنامهها، بهصورت حضوری، با ارائه توضیحی مختصر در رابطه با موضوع و اهداف تحقیق، نسبت به تکمیل پرسشنامه¬ها اقدام میگردد.
جامعه آماری این تحقیق کارکنان شرکت ماير ملنهوف می باشند که برابر با ٢٣٠ نفر هستند. حجم نمونه آماری این تحقیق با استفاده از جدول مورگان برابر با 140 نفر به دست آمده است.