اثراستراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی برافزایش عملکرد فروش با نقش تعدیلگر نوع محصول (مورد مطالعه: لوازم خانگی ال جی-اسنوا )
1397/11/16 12:26:17
مقطع : کارشناسی ارشد
دانشگاه : پیام نور ورامین
تاریخ دفاع : 1394/06/20
اساتید راهنما : اوژن کریمی
اساتید مشاور : علی رستمی
اساتید داور : علی سرلک
مشاهده سایر پایان نامه های میثم عاقلی
پژوهش حاضر با عنوان اثراستراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی برافزایش عملکرد فروش با نقش تعدیلگر نوع محصول (مورد مطالعه: لوازم خانگی ال جی-اسنوا ) به انجام رسیده است. در اين روش پژوهش در خصوص جمع آوري اطلاعات مربوط به تائيد يا رد فرضيه هاي پژوهش، به طور عمده از روش پيمايشي استفاده شد و جهت جمع آوري اطلاعات مربوط به ادبيات تحقيق از روش کتابخانه اي نظير کتب و مجلات علمي استفاده گشت. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش در زمره تحقیقات توصیفی – پیمایشی قرار میگیرد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه مشتریان لوازم خانگی ال جی-اسنوا می باشد. برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شده است ، که با توجه به حجم جامعه نامحدود ، حجم نمونه آماری مورد نیاز پژوهش 384 نفر می باشد در این تحقیق از روش همسانی درونی (ضریب آلفای کرونباخ) جهت سنجش پایایی ابزار پژوهش استفاده شده است. در پژوهش حاضر پس از مطالعه مقدماتی (پایلوت) در یک نمونه 30 نفری و بازگشت پرسشنامه ها، داده های جمع آوری شده به نرم افزار Spss و pls وارد و مشخص شد که پرسشنامه های تحقیق از پایایی بسیار بالایی برخوردار است چراکه پس از محاسبه آلفای کرونباخ مقدار عددی این ضریب برای پرسشنامه استاندارد در حالت کلی برابر 0.906 شد. نتایج نشان می دهد رسانه اجتماعی بر علمکرد فروش تاثیر معناداری دارد و همچنین اثراستراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی برافزایش عملکرد فروش با نقش تعدیلگر نوع محصول تاثیر معناداری دارد.