مقطع : کارشناسی ارشد
دانشگاه :
تاریخ دفاع : 1395/11/05
اساتید راهنما : سید محمد علوی
اساتید مشاور :
اساتید داور :
مشاهده سایر پایان نامه های زهره جلوداری
این مطالعه با هدف بررسی پادکست های استفاده شده در آموزش اعمال گفتاری دعوت و درخواست انجام شده است. برای این منظور ، از 60 زبان آموز زن در سطح B1, B2 :CEFR در رده سنی 13-20 که انگلیسی را به عنوان یک زبان خارجی در موسسه باقرالعلوم تحصیل می کردند ، خواسته شد تا در آزمون مهارت برای شناخت سطح مهارت شرکت کنندگان شرکت کنند. پس از اجرای آزمون مهارت ، فراگیران به 10 سوال دعوت و 10 سوال درخواست به عنوان پیش آزمون این تحقیق پاسخ دادند. پادکست ها توسط محقق از یوتیوب بارگذاری شده و سپس توسط شرکت کنندگان گروه از طریق تلگرام بارگیری و تماشا می شوند. پادکست ها به عنوان یک روش درمانی در این مطالعه داده شدند. بعد از تدریس در طی یک هفته ، همه شرکت کنندگان برای پس آزمون به صورت سناریو آزمون دادند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون T و One-way Anova استفاده شد. نتایج مطالعه نشان داد که استفاده از پادکست به طور معنی داری بر عملکرد شرکت کنندگان در هر دو دعوت و درخواست در کلاس کلاس EFL تأثیر می گذارد تا روش سنتی آموزش. همچنین ، در عملکرد دعوت و درخواست در سه سطح مهارت زبان تفاوت معنی داری وجود دارد. این مطالعه نشان می دهد که اعمال گفتاری دعوت و درخواست را می توان به طور عملی توسط پادکست ها انجام داد و می توان آنها را مورد توجه قرار داد ، اگرچه تأثیر عوامل محیطی و تفاوت های فردی نیاز به بررسی بیشتر دارد.