مقطع : کارشناسی ارشد
دانشگاه : آزاد بروجرد
تاریخ دفاع : 1393/07/17
اساتید راهنما : دکتر علیرضا امیر کبیری
اساتید مشاور : دکتر محمد طاهری
اساتید داور : دکتر محمد جعفر مهدیان
مشاهده سایر پایان نامه های احسان سلطانی
چکیده
هدف محقق در این تحقیق بررسی رابطه بین وابستگی های شرکتی و وفاداری مصرف کننده با تحلیل نقش شناسایی و رضایت در این ارتباط می باشد. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و بر اساس روش، توصیفی-پیمایشی و از نوع میدانی به حساب می آید. جامعه آماری در این تحقیق شامل تمامی مشتریان بانک ملی شهرستان آبدانان می باشد که با استفاده از فرمول نمونه گیری نا محدود تعداد 385 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. همچنین برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از نرم افزار Spss و lisrel استفاده شده است. این تحقیق دارای هفت فرضیه می باشد که پس از تجزیه و تحلیل مشخص شد که تمامی فرضیه ها تأیید شدند. در این تحقیق مشخص شد که وابستگی های تخصص تجاری و وابستگی مسئولیت اجتماعی با رضایت مشتریان و درک و شناسایی سازمان رابطه معناداری دارند، همچنین مشخص شد که بین رضایت مشتریان و وابستگی تخصص تجاری شرکت همبستگی در حد پایین، و بین رضایت و وابستگی مسئولیت اجتماعی همبستگی در حد متوسطی وجود دارد. و در نهایت مشخص شد که درک و شناسایی مشتریان از بنگاه و رضایت آنها، با وفاداریشان رابطه مثبت و معناداری دارند و همبستگی آنها در حد متوسط می باشد.
واژگان کلیدی:
وابستگی های شرکتی، وابستگی تخصص تجاری، وابستگی مسئولیت اجتماعی، درک و شناسایی سازمان،رضایت، وفاداری