مقطع : کارشناسی ارشد
دانشگاه : دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر
تاریخ دفاع : 1392/06/20
اساتید راهنما : دکتر محمد جلیلی
اساتید مشاور : دکتر بابک حاجی کریمی
اساتید داور : دکتر موسی احمدی
مشاهده سایر پایان نامه های سیروس خسروی
رتبه بندی مشتریان به جهت اینکه می تواند خطوط راهنما برای ما تلقی شود به منظور شناسایی معیارهای با اهمیت به منظور شناسایی وضعیت مشتری و تدوین استراتژی های مناسب در یک سازمان دارای کسب و کار خدمات شودآوری را بوجود خواهد آورد در این پژوهش ما مشتریان حقیقی و حقوقی بانک مسکن شعبات تهران را مورد بررسی قرار دادیم ابتدا بر اساس منابع دست دوم و با استفاده از رگرسیون لجستیک تاثیر معیارهای موجود را در تبیین وضعیت مشتریان بررسی نمودیم و با استفاده از تکنیک AHP به معیارها وزن داده و با استفاده از تکنیک TOPSIS مشتریان را اولویت بندی نمودیم که نتایج تحقیق برای مشتریان حقیقی و حقوقی دقت رتبه بندی را به ما نشان داد این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی بوده و توسعه یک دانش کمی را در علوم رفتاری تسریع می دهد. کلمات کلیدی : رتبه بندی ، AHP ، TOPSIS