مقطع : کارشناسی ارشد
دانشگاه :
تاریخ دفاع :
اساتید راهنما : مهدی نصراللهی
اساتید مشاور :
اساتید داور :
مشاهده سایر پایان نامه های مهدی نصراللهی
این تحقیق با هدف بررسی رابطه میان بلوغ هوش تجاری و استفاده از اطلاعات در فرآیند تجاری در تعاونی مصرف دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) انجام شده¬است. جامعه¬ی مورد پژوهش اعضاء(سهامداران) تعاونی مصرف دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) بوده¬اند. پژوهش از نوع بررسی همبستگی بوده و با استفاده از روش تحقیق پیمایشی و استفاده از ابزار پرسشنامه¬ استاندارد پاسخ های اعضاء(سهامداران) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته ¬است. به منظور گردآوری داده¬ها از پرسشنامه¬های استاندارد تهیه شده استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده¬ها در دو سطح توصیفی و استنباطی به انجام رسیده¬است. طبق نتایج پژوهش، مولفه کیفیت محتوایی اطلاعات در بلوغ هوش تجاری با استفاده از اطلاعات در فرآیند تجاری در سازمان مورد مطالعه با 99 درصد اطمینان رابطه مثبت و معناداری داشته اند.