مقطع : کارشناسی ارشد
دانشگاه : دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال.
تاریخ دفاع : 1393/06/15
اساتید راهنما : خانم دکتر آنژلا عاملی
اساتید مشاور : خانم دکتر سهیلا سردار دونیقی
اساتید داور : خانم دکتر شادان وهاب زاده
مشاهده سایر پایان نامه های آتنا راه حق
هدف مطالعه حاضر بررسی تأثيرترفیعات در بازاریابی پیوندی بر تصمیم خرید مصرف کننده می باشد. از جمله انگیزه های اصلی برای تحقیق حاضر که به ساخت مدل مفهومی پژوهش هم کمک کرد، بررسی چگونگی تأثيرمتغیرهای زیر مجموعه ترفیعات بر تصمیم خرید مصرف کننده است.از دیگر دلایلی که اهمیت انجام این تحقیق را بیان می کند،پیشگامی در جهت معرفی استراتژی بازاریابی پیوندی و بیان جنبه های مختلف آن می باشد به گونه ای که قابل کاربرد عملی در سطح شرکت های بومی باشد.و واضح است که یکی از اهداف دانشگاهیان تولید دانش و بررسی استراتژی های موفق جهانی و بومی سازی آن استراتژیها جهت استفاده شرکت های بومی است.قلمروی زمانی و مکانی پژوهش به ترتیب، بهار 1393 و رستوران "هانی" میباشد.این پژوهش از نظر نوع، کاربردی و به لحاظ گردآوری اطلاعات، پیمایشی است.تعداد نمونه طبق فرمول حجم نمونۀ نامحدود 383 انتخاب و با استفاده از ابزار پرسشنامه اقدام به جمع آوری اطلاعات گردید.نتایج به دست آمده از آزمون فرضیه ها که با استفاده از تکنیک های آمار استنباطی انجام گرفت حاکی از آن است که فروش شخصی با ضریب توافقی محاسبه شده 0/78 درصد در بازاریابی علت بر قصد خرید مصرف کننده تأثير بسیار زیادی دارد.