مقطع : کارشناسی ارشد
دانشگاه :
تاریخ دفاع : 1392/11/28
اساتید راهنما :
اساتید مشاور :
اساتید داور :
مشاهده سایر پایان نامه های ناصر قبولی
پژوهش حاضر با هدف شناسايي و رتبه¬بندی عوامل موثر بر بهبود كيفيت خدمات بانكي انجام شده است. برای نیل به هدف فوق دو سوال تدوین شده است. روش تحقیق توصیفی بوده و جامعه آماری این تحقیق شامل 32 نفر از افراد خبره مي¬باشد. برای جمع¬آوری داده¬های لازم از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است. روایی پرسشنامه به صورت روایی صوری و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ و به تفکیک مولفه¬های كيفيت خدمات بانكي محاسبه شده است. برای تجزیه و تحلیل داده¬ها از تكنيك هاي چند شاخصه استفاده شده است. نتایج بررسی¬ها نشان می¬دهد كه شاخص قابليت اعتماد بيشترين اهميت را در بين شاخص هاي ديگر دارا مي باشد. همچنين شاخص نوآوري خدمات بانكي داراي كمترين اهميت است.