مقطع : کارشناسی ارشد
دانشگاه : ازاد تهران مرکزی
تاریخ دفاع :
اساتید راهنما : اعظم رحیمی نیک
اساتید مشاور : منصوره علیفلی
اساتید داور : اسماعیل پور
مشاهده سایر پایان نامه های مهدیه عباسی
بخش تولید ایران به علت عدم وجود یک سیستم مدیریتی ونبود برنامه های استراتژیک وسیستم بازاریابی و بازرگانی مناسب و کارا نتوانسته به خوبی توسعه یابد. به طوری که در اغلب موارد کالا و خدمات تولیدی ما با وجود برخورداری از کیفیت مطلوب و حتی فراتر از استانداردهای جهانی به دلیل نبود یک سیستم مناسب مدیریتی و تبلیغاتی و اطلاع رسانی در بخش مبادلات خارجی جایگاه شایسته خود را در بازارهای جهانی به دست نیاورده است. اینها همگی از مسائلی است که به علت نبود تحقیقات استرتژیک بازار، برنامه های استراتژیک دامنگیر تولید ما شده است. در تحقیق حاضر به بررسی رابطه تصمیم گیری های استراتژیک باتوفیق در توليد صنایع استان مرکزی در بین کارکنان ارشد و مدیران پالایشگاه نفت امام خمینی شازند پرداختیم و از بین مولفه ها مدیریت استراتژیک ، به ترتیب تدوین برنامه استراتژیک با ضریب 0.909 ، اجرای برنامه استراتژیک با ضریب 0.854 و ارزیابی برنامه استراتژیک با ضریب 0.774 مولفه های تاثیر گذار در توفیق تولید هستند.