لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
1 online peer-dynamic assessment: an approach to boosting Iranian high school students' writing school: a mixed-method study پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4 2022 تائید شده
2 Exploring EFL Learners' Metaphorical Conceptions of Language Learning: A multimodal analysis پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 2022 تائید شده
3 A MIXED-METHODS STUDY OF THE CORRELATION BETWEEN IRANIAN UNIVERSITY STUDENTS’ SATISFACTION AND ANXIETY IN ONLINE CLASSESS DURING THE COVID-19 PANDEMIC پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 2022 تائید شده
4 A Contrastive Corpus-Based Approach to the Expression of Adversarialness across English and Persian: A Case Study of Political Press Conferences پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2022 تائید شده
5 Visually-mediated Instruction of Lexical Collocations: The Role of Involvement Load and Task Orientation پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 2021 تائید شده
6 On the Effectiveness of Scaffolding Strategies and Task orientation on Receptive and Productive Knowledge of Lexical Collocations پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 2021 تائید شده
7 The Effects of Task Orientation and Involvement Load on Learning Collocations پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 2020 تائید شده
8 A Comparative Study of Topicality and Writing Styles in Iranian and British Education Systems: The Cases of Deduction, Induction, and Quasi-induction پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 2020 تائید شده