لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
1 Transcendence of Learning in an Online Computerized Dynamic Test of English Listening پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 2018 تائید شده
2 Willingness to Communicate Orally: The Case of Iranian EFL Learners پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 2017 تائید شده
3 The Relationship between Perceptual Learning Styles and Reading Comprehension Performance of Iranian EFL Learners پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2016 تائید شده
4 The Effect of Explicit Teaching of Lexical Inferencing Strategies on the Vocabulary Learning Among Iranian Field-Dependent and Independent EFL Learners پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2016 تائید شده
5 Vocabulary Learning Strategy Use by Iranian EFL Learners across Proficiency Levels پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2016 تائید شده
6 The Relationship between EFL Learners’ Extensive Reading and English Language Proficiency پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 2016 تائید شده
7 The Use of Compensation Strategies in the Iranian EFL Learners’ Speaking and its Relationship with Their Foreign Language Proficiency پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2016 تائید شده
8 Question generation behavior of reflective teachers پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 2016 تائید شده
9 The Relationship between Multiple Intelligences and Listening Self-Efficacy among Iranian EFL Learners پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 2016 تائید شده
10 Using Podcasts to Improve Second Language Comprehension in Iranian Language Classrooms پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2016 تائید شده