لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
21 Collocational Use: A Contrastive Analysis of Strategies Used by Iranian EFL Learners پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2015 تائید شده
22 Critical Review of the Models of Reading Comprehension with a Focus on Situation Models پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده
23 A Mathew Effect in the Case of EFL Learners in Junior High School in Iran پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده
24 Comprehension Breakdown: A Review of Research on EFL Learners’ Reading Difficulty and Problems پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده
25 THE ROLE OF WRITING STRATEGIES IN ENGLISH LANGUAGE PROFICIENCY OF IRANIAN EFL LEARNERS پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده
26 The Relationship between Emotional Intelligence and the Choice of Reading Strategies of Iranian EFL Learners پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده
27 A Macro-level Error Analysis of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Performance on Writing Tasks پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده
28 Critical Thinking Instruction in Iran’s ELT Curriculum: To Be or Not to Be? پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده
29 Metacognitive Instruction, Metacognitive Development, Listening Comprehension Skill پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده
30 An Evaluation of Questions in Two ESP Coursebooks Based on Bloom’s New Taxonomy of Cognitive Learning Domain پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده