لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
1 The Impact of Knowledge Management on Customer Relationship Management پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2011 تائید شده
2 Dynamic capabilities in aged care service innovation: the role of social assistive technologies and consumer-directed care strategy پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 2017 تائید شده
3 Empirical study on electronic government in developing countries by using fuzzy Delphi and TOPSIS techniques پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2017 تائید شده
4 Service Innovation Using Social Robot to Reduce Social Vulnerability among Older People in Residential Care Facilities پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 2016 تائید شده
5 Service Innovation through Social Robot Engagement to Improve Dementia Care Quality in Residential Care Facilities پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 2016 تائید شده
6 How relational embeddedness affects business performance through trust: empirical research on emerging SMEs پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2015 تائید شده
7 NPD Process in Active Pharmaceutical Ingredients Industry: A Case Study in Iran پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2015 تائید شده
8 The Holographic Service Innovation in Technological Context; a Narrative Synthesis Review پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده
9 Socially Assistive Robots in Service Innovation Context to Improve Aged-Care Quality مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 2015 تائید شده
10 The Relationship between Government Policy and the Growth of Entrepreneurship in the Micro, Small & Medium Enterprises of India پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2011 تائید شده