لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
1 Designing Combinational Pattern of FECCM to Analyze and Improve Customers’ Complaints پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2014 تائید شده
2 Ranking electronic customer complaints by FMEA and TOPSIS with a case study in Isfahan Province Gas Company پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 2014 تائید شده
3 Designing Combinational Pattern of FECCM to Analyze and Improve Customers’ Complaints مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1392 تائید شده
4 ارزیابی سازمان ها با رویکرد هزینه های کیفیت به کمک تحلیل پوششی داده ها مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1391 تائید شده
5 تأثیرگذاری رهبری در اجرای سیستمهای هوشمند کسب و کار مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1389 تائید شده