لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
1 تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر) پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1393 تائید شده
2 فاكتورهاي اساسي اثرگذار بر عدم موفقيت مديريت ارتباط با ارباب رجوع در نظام سلامت، مورد مطالعه پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 1393 تائید شده