لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
1 Assessing Input Enhancement as Positive Factor and Its Impact on L2 Vocabulary Learning پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده
2 The Effects of Socio-Affective Strategy in the Enhancement of Reading Comprehension among Iranian EFL Learners پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده
3 A Complete Review for Metacognitive, Cognitive, and Social/Affective Strategies as Essential Components of Learning strategies and their relationships with EFL Learners’ Reading Comprehension Promotion پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده
4 Semiotic Analysis of Persuasive Strategies in Advertising Targeted For Children پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده
5 Task-Induced Engagement among Iranian EFL Learners’ Vocabulary Retention پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده
6 Investigating the Effectiveness of Input Enhancement in Relation to L2 Vocabulary Learning پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده
7 Assessing Metacognitive Awareness and Learning strategies as Positive Predictors in Promoting L2 Learners’ Reading Comprehension پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2014 تائید شده
8 The Impact of Content Related Information on Iranian EFL Learners' Listening Comprehension پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2012 تائید شده