لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
71 A Qualitative Study of the Impact of Cognitive and Metacognitive Strategies on EFL Learners Listening Comprehension پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی 2019 تائید شده
72 The effect of online learning tools on L2 reading comprehension and vocabulary learning پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 2019 تائید شده
73 The Effect of Multimedia Gosses on L2 Listening Comprehension پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 2019 تائید شده
74 Types of assessment affecting Iranian EFL learners general and academic selfefficacy پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2019 تائید شده
75 The Effect of Evaluation of Teachers' Competence in EFL Classrooms on Iranian Intermediate Learners' Motivation پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی 2018 تائید شده
76 On the Relationship between Metacognitive Reading Strategies, Reading Self-Efficacy, and L2 Reading Comprehension پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 2018 تائید شده
77 Concept Mapping and Brainstorming Affecting Writing Anxiety and Accuracy پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 2018 تائید شده
78 The Comparative Effects of Mnemonic Keyword Method, Storytelling, and Semantic Organization on L2 Idiom Learning پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 2018 تائید شده
79 The Relationship between Media Literacy and Listening Comprehension among Iranian Intermediate EFL Learners پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2017 تائید شده
80 Learning Styles as predictors of Iranian EFL children's self-esteem and anxiety پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2017 تائید شده