لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
1 Assessing Electronic Customer Relationship Management (E-CRM) readiness and its impact on Banking Quality of service (Case study: Saderat Bank Branches - West of Tehran) پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2016 تائید شده
2 ارتقای چابکي سازماني از طريق كاركردهاي مديريت منابع انساني (مورد کاوي: شرکت توسعه صنايع ريلي گسترش) پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی 1395 تائید شده
3 بررسی نقش پیشران عزت نفس سازمانی در توفیق پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: بانک حکمت ایرانیان) پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی 1395 تائید شده
4 الگوی تقویت نگرش کارآفرینی سازمانی در نهاجا مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1395 تائید شده