لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
11 Effect of Integrated Marketing Communication Infrastructures on Brand Personality to Improve the Performance of the Brand in Iran’s Chain Stores پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2014 تائید شده
12 Survey of the Relationship between Size with Risk and Yield of the Portfolio پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2014 تائید شده
13 The Relation between Personality Type, Locus of Control, Occupational Satisfaction and Occupational Exhaustion and Determining the Effectiveness of Stress Inoculation Training (SIT) on Reducing it among staffers of SAIPA Company پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2013 تائید شده
14 Market Orientation's Impact on Customer Consent due to Total Quality Management Attitude پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2013 تائید شده
15 Developing Brand Equity Model Based on C.B.B.E Approach to Establish Customer Satisfaction and Loyalty in Tehran's chain stores پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2013 تائید شده
16 Design of Productive Services Marketing Mix to Improve Brand Personality in Tehran's Chain Stores پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2013 تائید شده
17 Perspective Review of Manager’s Criteria’s for Marketing in Iran پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2013 تائید شده
18 Analysis of Business Intelligence on Strategic Decision Making پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2013 تائید شده
19 Effect of Environment Factors of the Chain Store in Architecture Viewpoint on Shopping Enhancement and Customer Satisfaction and Loyalty پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2013 تائید شده
20 Fitness between Typology of Organizational Power, Cultures and Persons' Needs in Organization پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2013 تائید شده