چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
The purpose of this work is to explore the association between the importance of food packaging and its relation to the consumer demographic profile.The study utilized a sample of sixty consumers through using a structured, reliable questionnaire, in Mysore city Karnataka, India.The following outcomes were found through statistical analysis: Income as a demographic factor has a substantial association with important elements of packaging food products.But gender, age and education had no important relation.
کلید واژگان :Food Packaging, Demographic Profile, Consumer Behavior
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 1142426094660628
- سال انتشار : 2015
- نوع مقاله : پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- زبان : انگلیسی
- محل پذیرش : (International Journal of Business and Management Invention (IJBMI
- برگزار کنندگان : 1.482
- ISSN : 2319-801X
- تاریخ ثبت : 1393/11/29 15:32:26
- ثبت کننده : امید مینویی
- تعداد بازدید : 365
- تعداد فروش : 0