لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
41 ایجاد وفاداری به برند شرکت بیمه میهن در دوره COVID-19 از طریق برنامه‌های پاداش با نقش میانجی دلبستگی به برند سایر 1399 تائید شده
42 بررسی نقش میانجیگری نوآوری سازمانی در تاثیر قابلیت های یادگیری سازمانی بر عملکرد مالی شرکت های دولتی پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 1399 تائید شده
43 تاثیرگذاری مزایای سبز برند بر ارزش سبز درک شده و وفاداری به برند: نقش امید مصرف کننده مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1398 تائید شده
44 بررسی نقش میانجی نوآوری سازمانی و قابلیت نوآوری تکنولوژیکی درتاثیر شیوه های مدیریت دانش بر عملکرد شرکت پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 1397 تائید شده
45 بررسی نقش میانجی نوآوری سازمانی و قابلیت نوآوری تکنولوژیکی درتاثیر شیوه های مدیریت دانش بر عملکرد شرکت (مورد مطالعه: شرکت های شهرک صنعتی شیراز) پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1397 تائید شده
46 تأثیرگذاری مدیریت زنجیره تأمین سبز بر عملکرد سبز و رقابت شرکت )مطالعه موردی: شرکت صنایع غذایی شام شام شیراز( پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1396 تائید شده
47 بررسی نقش و جایگاه مسئولیت پذیری اجتماعی در افزایش اعتماد به برند مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1396 تائید شده
48 بررسی تاثیر اعتماد به برند و تعهد به برند بر رفتار شهروندی برند کارکنان (مورد مطالعه: آژانس های گردشگری شهر تهران) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1396 تائید شده
49 شناسایی عوامل برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر کیفیت خدمات در شعب بانک ملت شهر شیراز مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1395 تائید شده
50 تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای RMT و احساسات بر وفاداری مشتری مطالعه موردی: شرکت رایتل مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1395 تائید شده