لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
1 رابطه بین مولفه هاي کیفیت خدمات با رضایت مشتریان پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1395 تائید شده
2 بررسی تاثیر فرآیند تدوین مدیریت استراتژیک بازاریابی بر عملکرد بازار مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده
3 بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان، مطالعه موردی: مؤسسه مالی و اعتباري صالحین(بانک آینده) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده
4 بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی نوآورانه بر فرآیند مدیریت استراتژیک بازاریابی مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده
5 بررسی تاثیر فرآیند مدیریت استراتژیک بازاریابی بر نتایج عملکرد بانک ملت استان گلستان مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده
6 رابطه بین مولفه های کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در بانک آینده مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده