لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
31 Measurement of the country of origin of the brand of branding and brand loyalty پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2022 تائید شده
32 The Role of Emotion Regulation Strategies and Self-Compassion in Predicting Test Anxiety (Including Case Study) پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2022 تائید شده
33 Iconographic study of geometric ornaments of Islamic architecture in Iran پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2022 تائید شده
34 The Relationship Between Social Responsibility and Brand (Including Case Study) پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2021 تائید شده
35 Monetary policies and Its Effect on the Total Stock Price Index of Tehran Stock Exchange by Self-Regression Method پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2021 تائید شده
36 Investigating the Effect of Social Media Marketing Activities on Brand Awareness پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 2021 تائید شده
37 Investigating the effective factors in measuring customers' credibility with a combined approach of data mining and multidisciplinary decision making Problem پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2021 تائید شده
38 Providing Health, Safety and Environmental Management (HSE) program in Metal Mining Industry (Including Case study) پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2021 تائید شده
39 The Problem Solving of Bi-objective Hybrid Production with the Possibility of Production Outsourcing through Imperialist Algorithm, NSGA-II, GAPSO Hybrid Algorithms پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 2021 تائید شده
40 Investigating the Consequences of Corona Outbreak from the Perspective of Economic Geography with Emphasis on Urban Economy in Iran پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2021 تائید شده