لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
41 Mobile Commerce Beyond Electronic Commerce: Issue and Challenges پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2011 تائید شده
42 Study the Effective Variables on Impulse Buying and Their Role on Buyers' Behavior پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2011 تائید شده
43 To Evaluate Changeability of Brand to Brand Association for Goods by Using Fuzzy Expert System Based on Consumers Perceptions of Value of Goods پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2011 تائید شده
44 Evaluation of Factor Effecting Customer Satisfaction in the supply Chain from the Perspective of Industrial Buyers)) پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2011 تائید شده
45 Investigating the effect of brand knowledge and brand relationships on purchase behavior of customers پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2011 تائید شده
46 Evaluation of Service Quality, Value and Customer Satisfaction on Consumer Buying Behavior پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2011 تائید شده
47 Investigating of the Relationship between Product Involvement and Brand Commitment پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2011 تائید شده
48 Investigation the relationship between low involvement products and high involvement products with advertisement strategies پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2011 تائید شده
49 The Role of Green Marketing in the Recycling of Electronic پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2011 تائید شده
50 The Role of Television Advertising and Its Effects on Children پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2011 تائید شده