لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
21 تاثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودتوانمندسازی اجتماعی و ناگویی هیجانی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری ویژه پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 1396 تائید شده
22 مقایسه توانایی خودتعیین‌گری و مولفه‌های آن در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و بدون آسیب پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 1395 تائید شده
23 مطالعه موقعیتهای اجتماعی مشکلساز برای دانشآموزان با کمتوانی ذهنی مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1395 تائید شده
24 اثر بخشی بازی درمانی عروسکی بر پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی/نارسایی توجه پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 1395 تائید شده
25 مقایسه‌ی پردازش شناختی و شناخت اجتماعی در دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 1395 تائید شده
26 رابطه کامل گرایی با اهمالکاری و سبک های مقابله ای در افراد دچار بیماری عروق کرونری و افراد سالم پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 1395 تائید شده
27 تأثیرآموزش شناختی-رفتاری بر اضطراب بارداری و انتخاب نوع زایمان زنان نخست‌زا پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 1395 تائید شده
28 مقایسۀ دانش‌آموزان دارای و بدون ناتوانی یادگیری در موقعیت‌های اجتماعی دشوار پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 1395 تائید شده
29 اثربخشی راهبردهای تقویت حافظهٔ فعال و ادراک دیداری بر بهبود عملکرد املا در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 1395 تائید شده
30 تأثیر توان‌بخشی شناختی رایانه‌یار بر بهبود کنش‌های اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 1395 تائید شده