لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
21 The Relationship between Staff Empowerment and Competitive Advantage in a Variety of Products, Case Study: Vehicle Axle Manufacturing Company پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2014 تائید شده
22 تدوین و تبیین عوامل اثرگذار بر جذب مشتریان مرجع در صنعت بیمه پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 1401 تائید شده
23 تبیین الگوی مرجع مشتری در صنعت بیمه پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 1401 تائید شده
24 ایجاد پیوند بین رفتارهای تعامل خدماتی کارکنان و مشتریان شرکت‌های بیمه از طریق انرژی ارتباطی و انسجام تعامل ادارک شده پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1401 تائید شده
25 بررسی بهبود مزیت رقابتی شرکت های بیمه با توجه به نقش برنامه ریزی منابع سازمانی و قابلیت های بازاریابی پویا پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1401 تائید شده
26 نقش حاکمیت رابطه ای مشتری در ارتباط بین مدیریت زنجیره تامین سبز و عملکرد محیطی و اقتصادی شرکت (مورد مطالعه: شرکت های شهرک صنعتی شیراز) پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 1400 تائید شده
27 تدوین برنامه بازاریابی بیمه سایر 1399 تائید شده
28 ایجاد وفاداری به برند شرکت بیمه میهن در دوره COVID-19 از طریق برنامه‌های پاداش با نقش میانجی دلبستگی به برند سایر 1399 تائید شده
29 بررسی نقش میانجیگری نوآوری سازمانی در تاثیر قابلیت های یادگیری سازمانی بر عملکرد مالی شرکت های دولتی پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 1399 تائید شده
30 بررسی نقش میانجی نوآوری سازمانی و قابلیت نوآوری تکنولوژیکی درتاثیر شیوه های مدیریت دانش بر عملکرد شرکت پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 1397 تائید شده