روش پژوهش توصيفی و از نوع پيمایشی و مبتنی بر مدل معادلات ساختاري بود. جامعۀ آماري پژوهش را دانشجویان و فارغ التحصيلان تربيت بدنی کل کشور تشکيل داد که 813 نفر بر اساس روش نمونهگيري غير تصادفی و هدفمند با استفاده از پرسشنامۀ حضوري و اینترنتی از کل کشور جمع آوري گردید. تجزیه و تحليل داده ها با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاري انجام شد. نتایج تحليل معادلات ساختاري بر روي مدل پيشنهادي پژوهش نشان داد که مدل از برازش خوب و قابل قبولی برخوردار است. همچنين یافته ها نشان داد که ارزش / تر از 18 برند به ترتيب از وفاداري به برند، آگاهی و تداعی برند، رضایتمندي و کيفيت ادراک شده اثر می پذیرد. همچنين مشخص شد تاثير این ابعاد بر ارزش ویژه برند به ترتيب از طریق عناصر قيمت، تصویر فروشگاه، تبليغات، حامی گري)اسپانسر(، توزیع و پيشبرد فروش بود. از اینرو به منظور تقویت ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک و تجهيزات ورزشی، ضروري است توليدکنندگان داخلی بر روي عوامل مذکور به ترتيب اولویت، برنامه ریزي و سرمایه گذاري لازم را اعمال نمایند.
کلید واژگان :ارزش ویژه برند، آميخته بازاریابی، پوشاک ورزشی، دانشجویان تربيت بدنی
ارزش ریالی : 1200000 ریال
با پرداخت الکترونیک