چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
The purpose of this paper is presentment theoretical framework of communication in organization, for managers due to a better understanding of the dimensions and aspects of it, and improve communication quality in their organization. The Methodology of this research is archiev type which exploited of various foreign articles and books. The results of this paper indicate that managers who want to have a appropriate communication, after selection of communicational channel, should have a comprehensive plan according to their environment and organization
کلید واژگان :Communication, Management, Organization
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 4142443021839818
- سال انتشار : 2011
- نوع مقاله : پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- زبان : انگلیسی
- محل پذیرش : European Journal of Humanities and Social Sciences
- برگزار کنندگان :
- ISSN : 2220-9425
- تاریخ ثبت : 1393/12/01 14:33:38
- ثبت کننده : سید علی بنی هاشمی
- تعداد بازدید : 328
- تعداد فروش : 0