چکیده :

تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطه رهبری تحولی بانوآوری آموزشی مدارس ابتدایی شهرستان ارومیه انجام گردید.جامعه آماری تحقیق151 نفر که حجم نمونه نیز برابر با همین تعداد می باشد. روش تحقیق پیمایشی وتوصیفی هست وابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه رهبری تحولی باس وآلیو و پرسشنامه رفتارنوآورانه آموزش کانترمی باشد. برای آنالیز پرسشنامه ها از آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد. برای هر سوال و متغیرها از آنالیزهای استنباطی مانند آزمون T، آزمون F، همبستگی پیرسون و رگرسیون برای بررسی همبستگی عوامل مورد بررسی و میزان تاثیر آنها بر یکدیگر استفاده گردید. نتایج تحقیق بیانگر این هست که رابطه معنی داری بین رهبری تحولی ونوآوری آموزشی وجود دارد.

کلید واژگان :

رهبری تحولی، نو آوری آموزشی، شهرستان ارومیه.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک