چکیده :

با توجه به این که صنعت توریسم بیشترین درآمد ملی را در سطح جهانی براي برخی کشورها به خود اختصاص داده است. توجه بیشتر به آن کاملاً منطقی و اقتصادي بنظر می رسد. امروزه استفاده از اينترنت، در حوزه هاي وسيعي، در حال افزايش است. محيط هاي بر خط نفوذ فزاينده اي برگستره زندگي انسان دارد. به همين لحاظ، مسأله پيامدهاي استفاده از اين ابزار ارتباط ي توجه پژوهش¬گران حوزة روانشناسي و جامعه شناسي را به خود معطوف كرده است هدف اصلی مقاله این است که نشان دهد چه اثراتی اینترنت و فضای مجازی در صنعت گردشگری دارد و می¬تواند داشته باشد و با توجه به این اثرات و نوآوری های محتمل چه فرصت¬های را در صنعت گردشگری می توان ایجاد که نمود که منجر به صنعت گردشگری صنعتی پویا و در حال رشد باشد در این ارتباط فضای مجازی با ابزارها و ابعادش امکان نوآوری در آن را فراهم آورده است که در کلیه انواع گردشگری می تواند مورد استفاده قرار گیرد و زنجیره ارزش صنعت گردشگری را متحول نموده است. که در این حوزه ها نقش فناوری اطلاعات بسیار مشهود بوده و هر روز با توجه به عصر دیجیتالی حاضر بر زمینه های نوآوری خلق فرصت افزوده می شود . روش مورد استفاده در این پژوهش از نظر نحوه گردآوري داده¬ها ، روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی و از نظر مقاصد تحقیق، کاربردي است.

کلید واژگان :

صنعت توریسم، اینترنت، فضای مجازی، گردشگری مجازی



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک