چکیده :

این پژوهش با هدف بررسی عوامل موثر در تمایل مشتریان به خريد از فروشگاه¬های مجازی در سال 1393صورت گرفت. حجم نمونه مورد مطالعه 87 نفر از فروشگاه مجازی آل دیجیتال مي باشد. اعتبار پرسشنامه از دو روش آزمون- بازآزمون و آلفای کرانباخ تأیید گردیده است. جهت تحلیل داده ها از تستT ، آنالیز واریانس یکطرفه (ANOVA) و تست دانکن در نرم‌افزار SPSS استفاده شده است. سپس تمایل مشتریان به خريد از فروشگاه¬های مجازی، عوامل موثر شامل امنيت، پشتيباني، سهولت دسترسي و استفاده، كالاهاي ارائه شده، روش پرداخت، مضمون اطلاعات، نوآوري ايجاد شده و اعتماد ، شناسایی و رتبه بندی شده و نتيجه حاصله نشان دهنده تاثير همه عوامل فوق در تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه¬های مجازی است، اما پشتيباني از مشتريان و روش پرداخت وجوه تاثیر بیشتری را دارند.

کلید واژگان :

تمایل مشتریان، فروشگاه مجازی، مضمون اطلاعات



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک