چکیده :

شتاب و رشد تکنولوژي در ارائه آموزش در جهت دستیابی به یک یادگیري مناسب از مهمترین فعالیت هاي متخصصان در حوزه آموزش می باشد و بر همین اساس استفاده از روش هاي نوین در آموزش می تواند در افزایش سطح کارایی آموزش ها نقش تاثیر گذار داشته باشد. هدف از انجام این پژوهش پذیرش آموزش الکترونیکی از دیدگاه مربیان مراکز آموزش فنی وحرفه اي استان کردستان می باشد. روش پژوهش توصیفی با رویکرد پیمایشی است و جامعه آماري تمامی مربیان مراکز آموزش فنی وحرفه اي استان کردستان می باشند که با عنایت به تعداد کم تمامی آنها به عنوان نمونه انتخاب شدند و در پایان تعداد 104 پرسشنامه عودت داده شد. ابزار گردآوري اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته می باشد که بعد از تعیین روایی و پایایی در بین گروه نمونه اجرا شد. یافته ها در پایان در نرم افزار SPSS وارد شد و داده ها در دو بخش توصیفی و استنباطی تحلیل گشت. یافته ها نشان داد که بین دیدگاه مربیان در خصوص پذیرش آموزش الکترونیکی و وضعیت دموگرافیک تفاوت وجود دارد. همچنین همبستگی مثبت و معناداري بین متغیرهاي آموزش هاي مجازي وجود دارد.

کلید واژگان :

آموزش مجازي، مربی، یادگیري الکترونیکی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک