چکیده :

تغییر و تحول جزء جدایی ناپذیر حیات و سنگ زیرین نظام هستی است.تحول شتابنده ای که در تمام شئون زندگی انسان ها شکل می گیرد، ایجاب می کند تا هر بنگاه اقتصادی، در هر کسب و کاری که مشغول است، مشتری گرا باشد و برای تامین نیازها و خواسته های مشتریان، راهبردهایی را در نظر بگیرد.هدف این تحقیق بررسی و شناسایی عوامل موثر بر رضایتمندی متشریان در شرکت() در شهر یزد می باشد.این تحقیق از نظر هدف کاربردی و بصورت توصیفی – پیمایشی انجام شده است.جامعه آماری این تحقیق شامل، تمام مشتریان این شرکت بوده که تعداد 120 نفر از آنها طبق روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده اند.در این تحقیق جهت تجزیه و تحلیل داده ها و بررسی فرضیه های مطرح شده از روش مدل سازی معادلات ساختاری(SEM)توسط نرم افزار LISREL 8.8 استفاده شده است.نتایج این تحقیق حاکی ازآن می باشد که کلیه فرضیات مطرح شده در تحقیق مورد اثبات قرار گرفته است و به ترتیب عامل خدمات پس از فروش وخواسته های کلی در نظر گرفته شده مشتریان بیشترین و کمترین تاثیر را در رض

کلید واژگان :

مشتریان، رضایتمندی مشتریان، مدل سازی معادلات ساختاری(SEM)، بنگاه اقتصادی.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک