چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هدف: هدف پژوهش حاضر بررسي رابطه دوزبانگی با اعتماد به نفس دانشآموزان ابتدایی بود. روش: توصيفي تحلیلی است كه از نظر نوع یک تحقیق پیمایشی به حساب میآید. جامعه آماري تحقیق کلیهی دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر پاوه و برای برآورد حجم نمونه تعداد 90 نفر از طریق روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شدند. یافته ها و نتیجه گیری: ضمن بررسی رابطه اعتماد به نفس و دوزبانگی دانشآموزان به این نتیجه رسیده است که بین اعتماد به نفس و دوزبانگی دانشآموزان رابطه معنادار وجود دارد. نهایتاً این پژوهش نشان میدهد که همسو با پژوهشهای پیشین میباشد.
کلید واژگان :دوزبانگی، اعتماد به نفس، دانشآموزان ابتدایی.
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6145294765681109
- سال انتشار : 1394
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : اولین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در علوم تربیتی و روانشناسی و آسیب های اجتماعی ایران
- برگزار کنندگان : مرکزراهکارهای دستیابی به توسعه پایدار و انجمن توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین کشور
- تاریخ ثبت : 1394/10/26 16:04:16
- ثبت کننده : سعید احمدی
- تعداد بازدید : 349
- تعداد فروش : 0