چکیده :

امروزه "صنايع هوايي" مسير جديدي براي دستيابي كشورها به بازار جهاني است.اين نكته قابل ذكر است كه تنها فعاليت در صنايع هوايي متضمن جهاني شدن نيست بلكه بايد با ايجاد تمايز در ارائه خدمات، دستاورد جديدي براي اين صنعت به همراه داشت.با نگاهي به ليست ده شركت برتر هواپيمايي جهان در سال 2015 نام كشورهاي قطر، سنگاپور، هنگ كنگ،تركيه ،امارات، اندونزي و تايوان به چشم مي خورد.حضور در جمع بهترين هاي جهان نه تنها فرصتي براي معرفي كشورهاي كوچك به بازار جهاني است بلكه شرايطي براي اعتماد سازي كشورها و سرمايه گذاري در حوزه هاي مرتبط را به ارمغان خواهد آورد.در اين ميان كشور امارات متحده عربي با در اختيار داشتن دو شركت هواپيمايي(امارات و الاتحاد) در بين ده شركت برتر اين صنعت ، توانمندي خود را در زمينه ارائه خدمات مسافرت هاي هوايي به رخ همگان مي كشد.شركت هواپيمايي امارات (Emirates) در سالهاي گذشته حضوري ثابت در ليست بهترين ها داشته است.راز موفقيت اين شركت ناوگان عظيم آن نيست.آنچه امارات را از ديگران متمايز ساخته بهره وري نيروي انساني در سايه مديريت مدرن است.مديريتي كه با الهام از چارچوب هاي مديريت كيفيت جامع سعي در ارتقا فرهنگ سازماني در راستاي منافع مشتريان است.آنچه امارات (Emirates) را موفق ساخته توجه به نياز هاي امروزي و پيش بيني نيازهاي آينده است

کلید واژگان :

مديريت كيفيت جامع، فرهنگ سازماني، شركت هواپيمايي امارات، صنايع هوايي ، بازاريابي



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک