چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
Internet shopping is defined as purchasing of goods or services through the internet. In recent years, this process is mostly used by consumers. In this study, consumer behaviors in e-shopping are analyzed using UTAUT model. On the basis of results obtained, Performance Expectations and Facilitating Conditions influence upon online shopping. This study was carried out in Erzurum, in Turkey.
کلید واژگان :internet shopping, UTAUT model, consumer behavior.
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6146083203976381
- سال انتشار : 2012
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : سایر
- محل پذیرش : 2nd International Scientific Conference of Iranian Academics in Turkey. 21 January. ANKARA University. Ankara. (In Turkish Langu
- برگزار کنندگان : دانشگاه آنکارا و انجمن علمی فرهنگی دانشجویان مقیم ترکیه
- تاریخ ثبت : 1395/01/28 23:10:39
- ثبت کننده : ناصر نصيري
- تعداد بازدید : 272
- تعداد فروش : 0