چکیده :

تجارت الکترونیکی طی سالیان اخیر با استقبال گسترده جوامع بشری روبرو شده است . تجارت الکترونیکی فرصت های بی سابقه ای برای هر دو کشور در حال توسعه و توسعه یافته ارائه می دهد. سازمان ها نيازمند عكس العمل سريع و مداوم در مقابل مشكلات و همچنين بهره جستن از فرصت هاي حاصل از محيط كسب و كار جديدي مي باشند. آنچه به یقین می توان گفت این است که چنانچه کشوری به هر علت نتواند به این موج شتابان و فراگیر بپیوندد، در آینده ای نه چندان دور، در صحنه رقابت بین المللی به حاشیه رانده خواهد شد و بسیاری از فرصت های کسب و کار را به سود دیگران از دست خواهد داد. هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر تجارت الکترونیک در توسعه کسب و کار می باشد. نتایج حاکی از تأثیر مثبتی است که تجارت الکترونیک بر توسعه کسب و کار دارد.

کلید واژگان :

تجارت الکترونیک، توسعه، کسب و کار.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک