چکیده :

تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطه بین اجزای سرمایه فکری با مزیت رقابتی در بانکهای دولتی و خصوصی انجاام گرفات نتاای نشان داد كه روابط بین متغیرها در بانکهای دولتی و خصوصی معنا دارهستند همچنین وضعیت اجازاء سارمایه فکاری ن انساانی مشتری و ساختاری( و مزیت رقابتی در بانکهای خصوصی نسبت به بانکهای دولتی در وضعیت مطلوبتری قرار داشتند از بین اجزاء سرمایه فکری سرمایه انسانی در بانکهای خصوصی و سرمایه مشتری در بانکهای دولتی رابطه قویتری با مزیت رقابتی داشتند در نهایت پیشنهاداتی برای تقویت اجزاء سرمایه فکری در بانکهای دولتی و خصوصی ارائه گردید

کلید واژگان :

سرمایه فکری سرمایه انسانی سرمایه مشتری سرمایه ساختاری مزیت رقابتی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک